MERIDA RIDE 3000 2015

43 990 Kč

39 490 Kč

Karbonové sportovní silniční kolo s řazením Shimano Tiagra Dual control.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

39 490 Kč:
Barva:
Velikost :
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
RIDE 3000 2015

Srovnání

  • RIDE 3000 2015

    Di2 Ready Podobně jako profesionální jezdci World...

MERIDA RIDE 3000 2015

Di2 Ready

Podobně jako profesionální jezdci World Tour, stále více silničních cyklistů sází na elektronické systémy řazení Shimano Di2, které jsou charakterizované vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola a rámy se symbolem "Di2 Ready" jsou optimálně připravené na instalaci této technologie - speciálně z hlediska možnosti upevnění baterie pod spodní zadní satvbou nebo v sedlovce.

 

X-Taper

X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.

 

Dvoukomorová technologie

Dvoukomorová technologie Středem profilu horní a dolní rámové trubky probíhající příčka zvyšuje tuhost v ohybu karbonových trubek a navzdory extrémě tenkým stěnám zvyšuje pevnost rámu právě v jeho nezatěžovanějších zónách.

 

Karbonová vidlice

Karbonová vidlice ? Ultra lehká karbonová vidlice s integrovaným hlavovým složením výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje komfort jízdy a přesnost řízení.

 

Flex-Stay

Flex-Stay Speciální tvar a profil zadní stavby vychází z principu ploché pružiny. Umožňuje pohyb nahoru a dolu o několik milimetrů, čímž dochází k pohlcování nežádoucích vibrací a nárazů. AAA

 

Nano Matrix Carbon

Nano-Matrix Carbon Použití revolučního vytvrzovacího materiálu Nano-Matrix v kombinaci s nejlepší mi karbonovými vlákny Toho IM-600 High-Modulus zvyšuje tuhost karbonových rámů a jejich odolnost na průraz až o 40%.

 

AWS

Anti wrinkle systém ? 3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu tím tužší a odolnější je celá konstrukce.

 

Vnitřní vedení lanek

Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.

Zavřít