CANNONDALE SUPER SIX EVO ULTEGRA DI2 C 2013
“NEJLEPŠÍ KOLO NA SVĚTĚ“
SuperSix Evo není nic jiného než nejlepší závodní stroj. Vytvořený tak, aby byl
dokonalou souhrou všech klíčových faktorů – hmotnosti, tuhosti, pevnosti, komfortu,
řízení a aerodynamiky. EVO je natolik unikátní, že bylo Německým časopisem Tour
vyhlášeno „Nejlepším kolem světa“ (Březen 2012)
BALLISTEC CARBON | MIKROODPRUŽENÍ SPEED SAVE | SNÍŽENÍ AERODYNAMICKÉHO ODPORU |
Metoda vysokopevnostní karbonové konstrukce, která nám umožňuje dosáhnout extrémně nízké hmotnosti a zároveň vynikající tuhost a pevnost. | Zadní vidlice a stavba má zabudované malé pružící zóny, které zlepšují trakci zadního kola, navyšují rychlost, přesnost řízení a komfort. Optimalizováno pro spolupráci s přední vidlicí SPEED SAVE. | Spodní rámová trubka je o 20 % a hlavová trubka o 11 % užší než standardní oversize rámy. Stejně tak jsou o 15 % užší nohy přední vidlice. Toto zúžení znamená menší přední plochu kola, a tím nižší aerodynamický odpor. Testy ukázaly, že EVO má nepatrně vyšší odpor vzduchu než nejlepší „aero“ rámy, ovšem bez navýšení hmotnosti a s lepšími jízdními vlastnostmi. |
PROFIL JEZDCE:
Vytvořen pro opravdové závodníky. EVO posunuje laťku pro elitní závodní kola.
- LEHKOST – svými méně než 700 gramy je nejlehčí průmyslově vyráběný rám na světě.
- TUHOST – nejlepší poměr tuhosti k hmotnosti, který byl kdy dosažen – neuvěřitelných 142,3 Nm/°/kg.
- PEVNOST – překoná většinu duralových rámu v destruktivních testech.
- KOMFORT – dvouzónový mikro-pružící systém SPEED SAVE navyšuje komfort, rychlost jízdy a kontrolu.
- ŠTÍHLOST – menší průměr trubek nového EVO vytváří nižší aerodynamický odpor než jeho oversize konkurence bez navýšení hmotnosti a nutného kompromisu tuhosti, který vyžadují aero tvarované trubky.
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní karbonová metoda konstrukce nám umožňuje dosáhnout
extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu.
TYPY RÁMŮ EVO
EVO Nano: Nejlehčí rám planety využívá výhod konstrukce z high
modulus BllisTec vláken a nano technologických pryskyřic pro
dosažení minimální hmotnosti.
EVO Hi-Mod: Rám, který vše odstartoval v roce 2012. High
modulus BallisTec konstrukce dodává extrémní nízkou hmotnost
a tuhost.
EVO: Použitím vyššího procenta středně dlouhých vláken jsme schopni
rozšířit naši řadu EVO o vysoko výkonný rám s hmotností 950 gramů.
ZADNÍ STAVBA S MIKRO PRUŽENÍM SPEED SAVE
Zadní vidlice a stavba má zabudované malé pružící zóny, které
zlepšují trakci zadního kola, navyšují rychlost, přesnost řízení a
komfort. Optimalizováno pro spolupráci s vidlicí SPEED SAVE.
VIDLICE SPEED SAVE
315 gramů vážící vidlice vyrobená konstrukcí BallisTec má kónický
sloupek 1 1/8“ – 1 1/4“ pro optimální poměr mezi tuhostí
a hmotností a podsazené patky, které umožňují větší dopředné zahnutí
přední vidlice a navyšují její poddajnost bez vlivu na schopnosti řízení.
ZÚŽENÍ PŘEDNÍ RÁMOVÉ ČÁSTI
Spodní rámová trubka je o 20% užší, hlavová trubka o 11% užší
než standardní oversize rámy. Stejně tak jsou o 15% užší nohy
přední vidlice. Toto zúžení znamená menší přední plochu kola, a tím
nižší aerodynamický odpor. Testy ukázaly, že EVO má o 14g vyšší
odpor než nejlepší „aero“ rámy, ovšem bez navýšení hmotnosti a s
lepšími jízdními vlastnostmi.
NEPŘERUŠENÁ KARBONOVÁ VLÁKNA
Nepřerušená high modulus vlákna navyšující tuhost obtáčejí místa
spojů a jsou umístěna také z bočních stran trubek rámu. Tím
spojují veškeré části rámu, navyšují tuhost rámu a kvalitu jízdy.