MERIDA SCULTURA 200 2015

22 990 Kč

20 490 Kč

Duralové silniční kolo s řazením Shimano Sora Dual control.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

20 490 Kč:
Barva:
Velikost :
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
SCULTURA 200 2015

Srovnání

MERIDA SCULTURA 200 2015

Down-Tube exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních "Double Stop" zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní. Co víc, díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává "Down Tube Exit" sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.

 

Karbonová vidlice

Karbonová vidlice ? Ultra lehká karbonová vidlice s integrovaným hlavovým složením výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje komfort jízdy a přesnost řízení.

 

Smooth-Welding

Smooth Welding Merida vyvinula originální technologii svařování, které umožňuje vytvářet hladké a čisté sváry bez oslabování pevnosti rámu dodatečným broušením a leštěním.

 

HFS (Hydro forming system)

HFS - Hydroforming System Hliníkový rám s trojrozměrným tvarem horní a dolní rámové trubky, vyrobený pomocí hydroformingu z prvotřídní hliníkové slitiny Prolite 66

 Trubky HFS rámů jsou tvarovány vysokým tlakem horkého oleje. Ten vytvaruje trubku z hliníkové slitiny do podoby dané ocelovou formou. Díky technologii HFS jsme schopni přizpůsobovat tloušťku stěny, průřez i vnější tvar hliníkových trubek. Výsledkem jsou lehké a odolné rámy s unikátním designem.

 

Vnitřní vedení lanek

Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.

 

Prolite 66 (Trojnásobně ztenčený dural)

Prolite66 Triple butted Hliníkový rám vyrobený ze super lehkých, třikrát zeštíhlovaných trubek z top hliníkové slitiny Prolite66.

 

X-Taper

X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.

Zavřít