MERIDA ONE-FORTY 7.700 2015

87 990 Kč

78 990 Kč

27,5" duralové celoodpružené kolo s řazením Shimano XT-i.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

78 990 Kč:
Barva:
Velikost :
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
ONE-FORTY 7.700 2015

Srovnání

  • ONE-FORTY 7.700 2015

    Double Stop Zadní odpružení často způsobuje...

MERIDA ONE-FORTY 7.700 2015

Double Stop

Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních "Double Stop" zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní. Co víc, díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává "Down Tube Exit" sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.

 

Down-Tube exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních "Double Stop" zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní. Co víc, díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává "Down Tube Exit" sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.

 

Virtual Pivot Kinematics

Vlastní systém zadní stavby "Virtual Pivot Kinematics" (VPK) s virtuálním bodem otáčení používá MERIDA na vysokozdvihových celoodpružených rámech modelů ONE-FORTY B, ONE-SIXTY a FREDDY. Tato koncepce umožňuje, že všechny modely z kategorií 145, 160 nebo 180 mm dokážou jezdci nabídnout vynikající citlivost v kombinaci s neutrálním chováním při záběru i při brzdění.

 

HFS (Hydro forming system)

HFS - Hydroforming System Hliníkový rám s trojrozměrným tvarem horní a dolní rámové trubky, vyrobený pomocí hydroformingu z prvotřídní hliníkové slitiny Prolite 66

 Trubky HFS rámů jsou tvarovány vysokým tlakem horkého oleje. Ten vytvaruje trubku z hliníkové slitiny do podoby dané ocelovou formou. Díky technologii HFS jsme schopni přizpůsobovat tloušťku stěny, průřez i vnější tvar hliníkových trubek. Výsledkem jsou lehké a odolné rámy s unikátním designem.

 

Post mount disc

Post-Mount Disc Kotoučová brzda je přímo upevněná na zadní stavbu rámu a tím je ulehčeno nastavení brzd.

 

Vnitřní vedení lanek

Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.

 

Prolite 66 (Trojnásobně ztenčený dural)

Prolite66 Triple butted Hliníkový rám vyrobený ze super lehkých, třikrát zeštíhlovaných trubek z top hliníkové slitiny Prolite66.

 

Lockout

V prudkých výjezdech nebo na zpevněných cestách můžete zamknout odpruženou vidlici otočením páčky lockoutu umístěné na korunce vidlice.

 

X-Taper

X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.

 

12-142

12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.

 

Smooth-Welding

 

Smooth Welding Merida vyvinula originální technologii svařování, které umožňuje vytvářet hladké a čisté sváry bez oslabování pevnosti rámu dodatečným broušením a leštěním.

Zavřít