MERIDA BIG.NINE 9000 2016

179 990 Kč

149 990 Kč

Závodní karbonové 29" kolo s řazením Shimano XTR-i.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

149 990 Kč:
Barva:
Velikost :
19 21
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
BIG.NINE 9000 2016

Srovnání

MERIDA BIG.NINE 9000 2016

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

 

Bio Fiber Damping Compound

Příroda posloužila jako vzor při konstrukci některých karbonových komponentů s integrovanými přírodními vlákny, která dokážou efektivně tlumit vibrace. Když jsou tato přírodní vlákna zakomponována do torzně odolné karbonové struktury, tak se pevné karbonové vidlice, či zadní stavby horských i silničních kol změní na skutečné zázraky komfortu.

 

Flex-Stay

Silniční kola a MTB hardtaily nemají systém zadního pružení. Tím dosahují své nízké hmotnosti, ale i schopnost efektivně přenést výkon jezdce na pohyb vpřed. Ale pevná zadní stavba zároveň přenáší jakékoliv nárazy na jezdce, což má negativní vliv na jeho výkonnostní potenciál. „Flex Stay“ konstrukce zadní stavby však dokáže tyto nežádoucí vlivy účinně eliminovat: její speciální design absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniklé vibrace.

 

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

 

Post-Mount Disc

Moderní způsob uchycení brzdových čelistí kotoučových brzd. Bezproblémové nastavení a jednoduchá montáž je umožněna díky „úchytu“ na zadní patce. Přizpůsobí se různým rozměrům kotoučů pomocí nástavců různých rozměrů.

 

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

 

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

 

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

 

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

 

Dvoukomorová technologie

Díky speciálně vyztužující příčce integrované v nohách silničních karbonových vidlic dosáhla MERIDA kombinace dvou zdánlivě protichůdných technologických charakteristik: výjimečné hodnoty torzní tuhosti pro maximální kvalitu řazení a bezpečnosti na straně jedné a určitou míru tlumící flexibility na straně druhé. Silniční karbonové vidlice MERIDA jsou díky tomu vysoce bezpečné i komfortní zároveň.

 

Internal Block System

Se systémem „MERIDA Internal Blocksystem“ našli  experti vývojového centra chytré řešení pro ochranu karbonových rámů před poškozením způsobených nárazem řídítek (např. v případě pádu).

Existující řešení se většinou spoléhají na externí ochranu a často znamenají určitou dodatečnou hmotnost navíc. To je nepříjemné, zvláště když se jedná o ultralevé závodní kolo s prémiovými součástkami. „MIB“ je kompletně vnitřní řešení, které je neuvěřitelně lehké a nenápadné. Cyklista si všimne pouze výhody tohoto systému – ale vzhled kola zůstane úplně čistý. Systém pracuje s upínacím mechanismem upevněným na krku vidlice. Vložka v rámu zajistí, že se řidítka otočí jen o určitý úhel a zastaví se dřív, než narazí do rámu. Silné, nenápadné a brilantní řešení.

Zavřít