MERIDA BIG.NINE 1000 2015
Remote Lockout
Ovládání lockoutu vidlice je umístěno na řídítkách. Díky tomu můžete svojí vidlici zamknout kdykoliv, aniž byste sundali ruce z řídítek a ztratili stabilitu v terénu.
X-Taper
X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.
Vnitřní vedení lanek
Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.
12-142
12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
Nano Matrix Carbon
Nano-Matrix Carbon Použití revolučního vytvrzovacího materiálu Nano-Matrix v kombinaci s nejlepší mi karbonovými vlákny Toho IM-600 High-Modulus zvyšuje tuhost karbonových rámů a jejich odolnost na průraz až o 40%.
Post mount disc
Post-Mount Disc Kotoučová brzda je přímo upevněná na zadní stavbu rámu a tím je ulehčeno nastavení brzd.
Dvoukomorová technologie
Dvoukomorová technologie Středem profilu horní a dolní rámové trubky probíhající příčka zvyšuje tuhost v ohybu karbonových trubek a navzdory extrémě tenkým stěnám zvyšuje pevnost rámu právě v jeho nezatěžovanějších zónách.
AWS
Anti wrinkle systém ? 3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu tím tužší a odolnější je celá konstrukce.