MAVIC R-SYS SLR 2015 WTS CAMPA
Pro sezonu 2015 je tento model kompletně inovovaný. Hlavní kvalitativní změnu zaznamenali ráfky . Profil ráfků je opracovaný patentovanou metodou Mavic ISM 4D. Profil ráfku je opracovaný ve všech osách speciální kontinuální frézou. Je odstraněný veškerý přebytečný materiál. Silná stěna je zachovaná pouze na brzdných plochách a místech uchycení paprsků. Mavic zde nešel cestou dalšího snížení váhy ráfku,ale zvýšením jeho pevnosti , životnosti a snížení odporu vzduchu. Přední ráfek je nižší a širší ( pro lepší a bezpečněnjší ovládání předního kola ). Zadní ráfek je užší a vyšší , pro efektivní přenos energie a nížší odpor vzduchu. Na brzdné ploše je nanesená speciální brzdná vrstva EXALIT . Zajišťuje spolehlivé a účinné brždění za každého počasí . Vrstva má stálou černou barvu, která se neopotřebuje . Prodlužuje to tak životnost brzných ploch a celého ráfku . Design ráfku zůstává stále černý a čistý . U kol jsou vždy součástí balení speciální brzdové gumičky. Ty můžete vždy dokoupit jako náhradní díl, jak pro Shimano ,tak Campa brzdy.
Mavic prosazuje svojí vlastní progresivní teorii komplexního výrobku. Tu nazývá WTS = kompletní zapletená kola včetně vysoce funkčních,efekticních a bezpečných plášťů. Po několika letech vývoje Mavic zahájil spolupráci s francouzským Hutchinsonem. Jak kola ,tak pláště jsou vyrobené v Evropě.
Spolehlové ovládání , vedení celého jízdního kola a nízký valivý odpor zaručuje nová konstrukce plášťů Mavic YKSION PRO ( vyvíjených a vyráběných ve spolupráci s francouzským Hutchinsonem) . PLáště se vyrábí speciálně pro přední a zadní kolo. YKSION PRO GRIP-link - pro přední kolo , zaručuje kontakt, přilnavost a vedení jak na suchém,tak mokrém povrchu. Má velmi pevnou protiprůrazovou vrstvu a specificky tvarovaný dezén pro odvádění vody. Pro zadní kolo je vyvinutý model YKSION PRO POWER- link. Pro zadní kolo preferuje Mavic dobrý přenos vynaložené energie, nízký valivý odpor a dlouhou životnost. Konstrukce kordu má jinou proti- průrazovou vrstvu, která má menší valivý odpor. Tvar dezénu má také jinou konstrukci. Ta odvádí vodu z boků pláště smětem dozadu. To zajišťuje lepší kontakt v zatáčkách. Vzhledem k nižší ceně , nemá tento model přepravní vaky . Ty můžete objednat samostatně. Nabízíme je v rozměrech 23 i 25mm.
váha: bez plášťů a duší 1295g
váha včetně plášťů a duší: 1835g
(výrobce uvádí 5% toleranci, váha zapletených kol je bez rychloupínačů)
UPOZORNĚNÍ: váhový limit zapleteného kola je 100kg jezdce.