CANNONDALE SUPER SIX EVO HI-MOD DURA ACE 1 2016
Zbrusu nová generace modelu SuperSix Evo Hi-Mod je nejpokročilejším a nejvýkonnějším závodním strojem, jaký jsme doposud postavili. Přináší výjimečnou souhru raketové akcelerace těžící ze skálopevné tuhosti rámu, dokonale poslušné řízení, sofistikované zapracování aerodynamiky a minimální hmotnost. Takovýto recept dává závodníkům do ruky nástroj, který je stvořen pro boj o přední příčky od startu do cíle.
PROFIL JEZDCE:
Nekompromisní závodníci, nadšení milovníci silnice, stejně jako kdokoliv jiný, kdo si dokáže naplno vychutnat výkony tohoto kola.
Hi-MOD BALLISTEC CARBON
Patentovaná konstrukční metoda postavená na precizním skládání vrstev uhlíkového rámu nabízí jak úchvatně nízkou hmotnost, tak i pohádkově vysokou tuhost rámu. Vše je navíc obohaceno cílenou poddajností rámu v klíčových partiích, aby byl zajištěn komfort, jisté ovládání a maximální kontrola řízení.
NOVÁ SEDLOVKA SAVE 25.4 MM
Precizně skládaná vlákna uhlíku zaručují vysokou míru komfortu. Všechny diskuze na toto téma nakonec vždy skončí stejně, strohou argumentací, že EVO dokázalo navýšit míru komfortu o 20%!
ZCELA NOVÁ VIDLICE SPEED SAVE
Radikální kousek využívající vlákna BallisTec. Kontinuální nepřerušovaná uhlíková pletenina směřující od hlavy až k patkám a kónický sloupek řízení (taper) byly navržen pro závodní nasazení a pro vítězství. Hmotnost 290 gramů. O 6,1 % vyšší boční tuhost. O 12,5 % vyšší poddajnost, tedy komfort. Tato vidlice byla navržena tak, aby fungovala v dokonalé rovnováze se zadní partií rámu.
SEDLOVÉ VZPĚRY DELTA
Obrovská porce tuhosti. Plynulé spojení sedlové trubky a středu.
TVARY TRUBEK TAP ( TRUNCATED AERO PROFILE)
Spodní trubka, sedlová trubka, nohy přední vidlice a horní část sedlovky mají vliv na odpor vzduchu. Proto se soustředíme na odstranění všech možný překážek, snažíme se zdokonalit aerodynamiku, aniž by byla dotčena tuhosti nebo narostla hmotnost.