CANNONDALE SUPER SIX EVO HI-MOD TEAM 2016

279 999 Kč

Karbonové silniční kolo s elektronickým řazením Shimano Dura Ace Di2.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

279 999 Kč:
Barva:
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
New!
Doprava zdarma
CANNONDALE
zoom
 
SUPER SIX EVO HI-MOD TEAM 2016

Srovnání

CANNONDALE SUPER SIX EVO HI-MOD TEAM 2016

Zbrusu nová generace modelu SuperSix Evo Hi-Mod je nejpokročilejším a nejvýkonnějším závodním strojem, jaký jsme doposud postavili. Přináší výjimečnou souhru raketové akcelerace těžící ze skálopevné tuhosti rámu, dokonale poslušné řízení, sofistikované zapracování aerodynamiky a minimální hmotnost. Takovýto recept dává závodníkům do ruky nástroj, který je stvořen pro boj o přední příčky od startu do cíle.

 

PROFIL JEZDCE: 
Nekompromisní závodníci, nadšení milovníci silnice, stejně jako kdokoliv jiný, kdo si dokáže naplno vychutnat výkony tohoto kola.

Hi-MOD BALLISTEC CARBON 
Patentovaná konstrukční metoda postavená na precizním skládání vrstev uhlíkového rámu nabízí jak úchvatně nízkou hmotnost, tak i pohádkově vysokou tuhost rámu. Vše je navíc obohaceno cílenou poddajností rámu v klíčových partiích, aby byl zajištěn komfort, jisté ovládání a maximální kontrola řízení.

NOVÁ SEDLOVKA SAVE 25.4 MM
Precizně skládaná vlákna uhlíku zaručují vysokou míru komfortu. Všechny diskuze na toto téma nakonec vždy skončí stejně, strohou argumentací, že EVO dokázalo navýšit míru komfortu o 20%!

ZCELA NOVÁ VIDLICE SPEED SAVE 
Radikální kousek využívající vlákna BallisTec. Kontinuální nepřerušovaná uhlíková pletenina směřující od hlavy až k patkám a kónický sloupek řízení (taper) byly navržen pro závodní nasazení a pro vítězství. Hmotnost 290 gramů. O 6,1 % vyšší boční tuhost. O 12,5 % vyšší poddajnost, tedy komfort. Tato vidlice byla navržena tak, aby fungovala v dokonalé rovnováze se zadní partií rámu.

SEDLOVÉ VZPĚRY DELTA 
Obrovská porce tuhosti. Plynulé spojení sedlové trubky a středu.

TVARY TRUBEK TAP ( TRUNCATED AERO PROFILE) 
Spodní trubka, sedlová trubka, nohy přední vidlice a horní část sedlovky mají vliv na odpor vzduchu. Proto se soustředíme na odstranění všech možný překážek, snažíme se zdokonalit aerodynamiku, aniž by byla dotčena tuhosti nebo narostla hmotnost.

Zavřít