MERIDA REACTO 300 2015

34 990 Kč

31 490 Kč

Duralové závodní silniční kolo s řazením Shimano Tiagra Dual control.

Skladem na prodejně

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

31 490 Kč:
Barva:
Velikost :
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
Skladem na prodejně
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
REACTO 300 2015

Srovnání

MERIDA REACTO 300 2015

Inegrated Clamp

Navrhování špičkových prostředků pro závodníky World Tour je podobný práci týmu formule 1. Každý, i nejmenší detail může ve výsledku znamenat několik rozhodujících sekund. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů REACTO a WARP TT mnohem více než pouhý vizuální detail: tento speciální způsob upnutí sedlovky efektivně minimalizuje turbolence na konci horní rámové trubky a tím šetří důležité energetické zásoby jezdce.

 

NACA Fastback

Speciálně navrhnutý profil trubek "NACA Fastback" našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (s figurínou jezdce i bez). Především na spodní rámové trubce, sedlovce a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální. Tím se dosáhla ideání kombinace klíčových faktorů: tuhosti a aerodynamiky.

 

Flip-Flop Head

Hlavním cílem aero kola je poskytnout co nejlepší možné výsledky z hlediska aerodynamiky. V případě modelů MERIDA je hned na druhém místě maximální schopnost adaptovat se jezdci. Protože i sebelepší výsledky z aerodynamického tunelu jsou zbytečné, pokud jezdec na kole nezaujme optimální pozici a produkuje tak zbytečně velký odpor vzduchu. Díky sedlovce s upínacím mechanizmem "Flip-Flop Head" na modelech REACTO a WARP TT je možné optimálně nastavit sklon i pozici sedla.

 

Down-Tube exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních "Double Stop" zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní. Co víc, díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává "Down Tube Exit" sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.

 

Karbonová vidlice

Karbonová vidlice ? Ultra lehká karbonová vidlice s integrovaným hlavovým složením výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje komfort jízdy a přesnost řízení.

 

Smooth-Welding

Smooth Welding Merida vyvinula originální technologii svařování, které umožňuje vytvářet hladké a čisté sváry bez oslabování pevnosti rámu dodatečným broušením a leštěním.

 

HFS (Hydro forming system)

HFS - Hydroforming System Hliníkový rám s trojrozměrným tvarem horní a dolní rámové trubky, vyrobený pomocí hydroformingu z prvotřídní hliníkové slitiny Prolite 66

 Trubky HFS rámů jsou tvarovány vysokým tlakem horkého oleje. Ten vytvaruje trubku z hliníkové slitiny do podoby dané ocelovou formou. Díky technologii HFS jsme schopni přizpůsobovat tloušťku stěny, průřez i vnější tvar hliníkových trubek. Výsledkem jsou lehké a odolné rámy s unikátním designem.

 

Vnitřní vedení lanek

Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.

 

Prolite 66 (Trojnásobně ztenčený dural)

Prolite66 Triple butted Hliníkový rám vyrobený ze super lehkých, třikrát zeštíhlovaných trubek z top hliníkové slitiny Prolite66.

 

X-Taper

X-Taper hlavová trubka Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standartně 1 1/8 rozšiřující se na širokou základnu spodního 1.5 ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší pevnosti rámu.

Zavřít