MERIDA WARP TRI 7000 2015

178 990 Kč

165 690 Kč

Karbonová časovka s řazením Shimano Ultegra TT [Di2] remote.

Na dotaz

Dodání : Na dotaz

Poštovné Zdarma

165 690 Kč:
Barva:
Velikost :
Tabulka velikostí

Porovnat Výpočet splátek
sleva
Doprava zdarma
MERIDA
zoom
 
WARP TRI 7000 2015

Srovnání

MERIDA WARP TRI 7000 2015

Inegrated Clamp

Navrhování špičkových prostředků pro závodníky World Tour je podobný práci týmu formule 1. Každý, i nejmenší detail může ve výsledku znamenat několik rozhodujících sekund. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů REACTO a WARP TT mnohem více než pouhý vizuální detail: tento speciální způsob upnutí sedlovky efektivně minimalizuje turbolence na konci horní rámové trubky a tím šetří důležité energetické zásoby jezdce.

 

Modular Cockpit

S modelem WARP TT vkládá tým LAMPRE-MERIDA svoji důvěru absolutnímu specialistovi. Aby měl jezdec na kole lepší pozici, umožňuje vlastní konstrukce značky MERIDA "Modular Head" prodloužit efektivní délku horní rámové trubky pomocí speciálních vložek (30 resp. 60 mm). V kombinaci s variabilními možnostmi nastavení opěrek pro ruce i pro aero nástavce, nastavitelnou délkou představce a integrací systému Di2, pouze znásobuje "Modulární kokpit" modelu WARP TT možnosti individuálního nastavení.

 

NACA Fastback

Speciálně navrhnutý profil trubek "NACA Fastback" našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (s figurínou jezdce i bez). Především na spodní rámové trubce, sedlovce a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální. Tím se dosáhla ideání kombinace klíčových faktorů: tuhosti a aerodynamiky.

 

Di2 Ready

Podobně jako profesionální jezdci World Tour, stále více silničních cyklistů sází na elektronické systémy řazení Shimano Di2, které jsou charakterizované vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola a rámy se symbolem "Di2 Ready" jsou optimálně připravené na instalaci této technologie - speciálně z hlediska možnosti upevnění baterie pod spodní zadní satvbou nebo v sedlovce.

 

Flip-Flop Head

Hlavním cílem aero kola je poskytnout co nejlepší možné výsledky z hlediska aerodynamiky. V případě modelů MERIDA je hned na druhém místě maximální schopnost adaptovat se jezdci. Protože i sebelepší výsledky z aerodynamického tunelu jsou zbytečné, pokud jezdec na kole nezaujme optimální pozici a produkuje tak zbytečně velký odpor vzduchu. Díky sedlovce s upínacím mechanizmem "Flip-Flop Head" na modelech REACTO a WARP TT je možné optimálně nastavit sklon i pozici sedla.

 

Down-Tube exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s vedením bowdenů zadního řazení (např. poškrábání laku rámu, těžší chod lanka, samovolné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby. Díky dvojitému přerušení pomocí speciálních "Double Stop" zakončení zůstává délka lanka vždy konstantní. Co víc, díky velkému otvoru pro lanka ve spodní rámové trubce dává "Down Tube Exit" sbohem nepraktické manipulaci s vnitřně vedenými lanky.

 

Karbonová vidlice

Karbonová vidlice ? Ultra lehká karbonová vidlice s integrovaným hlavovým složením výborně pohlcuje vibrace a podstatně zvyšuje komfort jízdy a přesnost řízení.

 

Nano Matrix Carbon

Nano-Matrix Carbon Použití revolučního vytvrzovacího materiálu Nano-Matrix v kombinaci s nejlepší mi karbonovými vlákny Toho IM-600 High-Modulus zvyšuje tuhost karbonových rámů a jejich odolnost na průraz až o 40%.

 

AWS

Anti wrinkle systém ? 3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu tím tužší a odolnější je celá konstrukce.

 

Vnitřní vedení lanek

Internal Cable Lanka zadní brzdy a přehazovačky jsou elegantně skryté uvnitř rámu. Dík šikovným detailům bylo sníženo tření a zjednodušená montáž.

Zavřít